سفارش تبلیغ
صبا ویژن

احمدی‌نژاد نشانه خداوند است!

                                      

یک نویسنده افراطی:

                        احمدی‌نژاد نشانه خداوند است!

: یکی از هواداران افراطی «محمود احمدی‌نژاد» با اعطای لقب «آیت‌الله» به وی، او را «یکی از نشانه‌های خدا بر روی زمین»‌دانست.

 ، این شخص که از خبرنگاران سایت اصلی هوادار دولت است و سابقه طولانی در نگارش مطالبی علیه شخصیت‌های باسابقه نظام دارد، در مطلبی که با عنوان «آیت‌الله احمدی‌نژاد...» در سایت شخصی خود نوشته، با بیان این ادعا که «لقب آیت الله بر شخصی دلالت می‌کند که انسان را بر یاد خدا و راه او و روش رسیدن به او مثلاً بوسیله بیان احکام هدایت می‌کند»، اظهار داشته: «در تاریخ شیعه همواره علمایی برای تبیین راه خدا بود و مردم را دلالت می‌کردند بر این راه. وظیفه اصلی آنان هدایت مردم به سمت خدا بوده و هست».

این چهره افراطی حامی دولت نهم در ادامه مطلب خود آورده است: «احمدی‌نژاد کسی است که چون صورت نورانی‌اش را در اثر کثرت خدمت به خلق خدایش ببینی جز عشق به خدا نخواهی دید. کسی است که حتی کینه‌توزان و منتقدانش بر خدائی‌ بودنش دلالت می‌کنند. به راستی تاکنون چه کسی اینچنین مورد غضب دشمنان خدا قرار گرفته؟ چه کسی تاکنون این چنین ذکر خدا را با عمل برای او عجین کرده تا بزرگترین و موثرترین درس که همان درس عملی باشد را به دیگران بیاموزد؟ آیا او نشانه خدا نیست؟ آیا همردیف کسانی نیست که دلالت می‌کنند بر خدا و راهش و ولی‌اش؟ آیا تعریف‌های آنچنانی امام بسیجیان از او همان شاخصه‌های یک مبلغ و حمایت کننده دین نیست؟ آیا او آیت الله نیست؟».

در ادامه این مطلب عجیب آمده‌است: «اینکه شعارت یک دولت اسلامی باشد و برای راه و روش پیاده شدن اسلام تبلیغ بکنی. اینکه کلامت را در همه جا حتی در بلاد کفر و میان حاکمان ملت‌ها در سازمان ملل با یاد و نام صاحب همه موجودات و زمان آغاز و برای او تبلیغ بکنی، کاری که تاکنون هیچ مسلمانی برای امامش انجام نداده. اینکه وقتی پیش عده‌ای از اصحاب رسانه مسلمان و غیرمسلمان باشی و از هر ده تا جمله‌ات یکی‌اش آیه‌ای از قرآن باشد، اینکه در برابر قدرت زورگویان و مشکلاتی که برای سرزمین اسلامی‌ات درست می‌کنند از قدرت خدا سخن به میان بیاوری، اینکه هنگام اهدا جایزه حج به بانوان به یاد این باشی که محرمی نیاز است l

http://www.aftabnews.ir/vdcen78jhw8np.htm