سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تأکید جامعه مدرسین بر نامشروع بودن سازمان مجاهدین انقلاب

آیت الله خاتمی در گفتگو با رجانیوز:

تأکید جامعه مدرسین بر نامشروع بودن سازمان مجاهدین انقلاب

دیدار اخیر تعدادی از اعضاء سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با آقایان صانعی، منتظری که با تمجید صانعی از این سازمان نیز همراه بود، خدشه ای در موضع جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نسبت به این سازمان وارد نکرده است.

به گزارش رجانیوز، در حالیکه 5 سال قبل متعاقب سخنرانی هاشم آغاجری عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین و حمایت علنی سازمان از این اظهارات موهن، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مرکب از برخی مراجع عظام تقلید و علمای طراز اول در بیانیه ای بر نامشروع بودن این سازمان تأکید کرده و مومنین را از همکاری با آن برحذر داشتند، با نزدیک شدن به انتخابات مجلس هشتم و همزمان با رویکرد جدید تبلیغات دینی جریان ضداصولگرا، اعضاء این سازمان برای دیدار با مراجع به قم سفر کردند.

این در حالیست که مراجع عظام تقلید از پذیرش دیدار با اعضاء این سازمان خودداری کرده اند. با این حال، اظهارات صانعی در این دیدار و تأکید بر معرفی رویکردهای دینی آن، موجب شد خبرنگار رجانیوز، در گفتگو با عضو ارشد جامعه مدرسین نظر این نهاد مهم دینی را نسبت به سازمان مزبور جویا شود.

آیت الله سید احمد خاتمی در این زمینه تأکید کرد: جامعه مدرسین در آخرین جلسه ای که برگزار شد سر سوزنی از موضع خود درخصوص این سازمان عقب نشینی نکرده استhttp://www.rajanews.com/News/