سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هادی قابل دستگیر شد

                              هادی قابل دستگیر شد

هادی قابل عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) با مراجعه ماموران به منزل شخصی وی و پس از تفتیش و اخذ وسایل شخصی وی توسط دادسرای ویژه روحانیت بازداشت شده است.

به گزارش سایت خبری وابسته به جبهه‌مشارکت، صبح امروز در حوالی ساعت 9 و 30 دقیقه ماموران دادسرای ویژه روحانیت دادگاه ویژه به منزل هادی قابل مراجعه کردند که ابتدا قابل به هوای سئوال شرعی یکی از همسایگان به دم درب منزل برای پاسخگویی می‌رود که پس از لحظه‌ای به خانواده خبر می‌دهد عده‌ای جهت تفتیش منزل به داخل خواهند آمد.هادی قابل دستگیر شد

براساس گفته‌های خانواده قابل پنج نفر از ماموران به همراه قابل وارد خانه شدند و اقدام به تفتیش همه وسایل خانه و جمع‌آوری برگه‌ها و کاغذها نمودند و همچنین کیس کامیپوتر را نیز به همراه خود بردند.

فرزند قابل دراین‌باره اعلام کرد که پدرش در ابتدای ورود به همراه ماموران به منزل اعلام کرده بود که به همراه آنان خواهد رفت و خواسته بود تا وسایل شخصی وی را آماده کنند.

به گفته فرزند قابل، تفتیش منزل حدود یک ساعت به طول انجامید و تنها از این نکته متوجه شدیم که ماموران از دادسرای دادگاه ویژه هستند که صورتجلسه را در برگه‌هایی با آرم دادسرای ویژه دادگاه ویژه روحانیت یادداشت می‌کردند.

در پایان خانواده هادی قابل با توجه به اینکه وی روزه بوده و به تازگی عمل قلب باز نموده بود از وی خواستند که روزه‌اش را بشکند اما وی از انجام این کار امتناع کرده بود.http://www.aftabnews.ir/vdcfcedw6jdjv.html